Goedemorgen Allen,
Ik heb een vraag over de opleiding voor kinesist in België. Sinds de lotingen al voorbij zijn in Nederland en ik toch van plan om Fysiotherapie te gaan studeren is België één van de weinig overgebleven opties. Kinesist is Fysiotherapie in Nederland echter wanneer ik deze studie voltooi kan ik dan gewoon in Nederland aan de slag (BIG registratie en aansluiting bij overige overkoepelende organisaties)? Ik kan nergens op websites vinden of dit mogelijk is. Weet iemand dit of hebben jullie nog andere tips wat betreft fysiotherapie toch nog te doen in Nederland?
mvg,
Dave